Äntligen är man i Arvids!! :D

Arvids! :D<3 
Sitter i Skolan,och tråkar. :P
Idag händer väl inte så mycket,skolan  sen hem -.-"
Uppdaterar när jag kommer hem!   Ska dra nu, heej //Evelina<3

3dagar kvar,sen är man hemma! :D

Inte länge kvar nu tills jag kommer hem :D  Gud längtar som fan!
Ajja..iaf  Tja,inte gjort så mycket,typ fikat sen ska jag väll dra och möta Ronja. R :)
Ska bli fett nice, får se va som händer ikv.    Ajja uppdaterar senare om jag orkar.
// Evelina<3

Länge sedan..

Tjaa,var ett tag sedan..Ja men har väl inte gjort så mycket, har blivit knuffad i vattnet av en kompis -.- xD  Vart på Grönan :)  Och ja inte så mycket mer :P  Händer idag,de får vi se.    Längtar hem som fan till Arvids! Håller fan på att få damp! För vill träffa dig!<3   Du vet vem du är ;)    // Evelina<3

Ronja L ! ♥ :'(

Varför i hela fridens värld, lämmnade du mig/oss!? :'(  Du var min bästa kompis,min barndomsvän! Du var den som förstod min bäst,och förstod hur svårt jag har de!  Jag älskar dig Ronja. L !♥  Kommer aldrig glömma dem  bästa minnena! Och dem roligaste! :)♥ Kunde prata med dig om precis allt!  Jag levde för dig men nu,när du är borta vetefan om jag orkar leva! :'(
älskar dig Ronja. L och snart så träffas vi igen! De kan jag lova dig! ♥

// Evelina :'( ♥

Kommer inte på nån passade rubrik :P

Tjaa,idag har man varit hos Ronja :)  Och bakat, vi är Kung på att baka! (NOT)
Vet inte vad som händer imorrn,de får vi se :)


och denna kommer man väl ha användning för....Igen..


Ajja har inget vettigt att skriva.Vi hörs sen! //Evelina<3

RSS 2.0