Tankar..

Jag sitter här på mitt rum, och tänker. Tänker på det som har varit, det som sker nu, och vad som kommer ske i framtiden. Jag tänker på vad som har gått fel, men också på vad som gått rätt. Jag funderar på vad jag kunde gjort, alla dem gånger det gick fel. Varför det alltid blir så? Men det som har hänt har hänt, är bara att fokusera framåt. Men jag har lärt mig själv att inte vara positiv, men ändå börjar jag hoppas på saker alldeles för tidigt, och jag blir besviken igen. Det är så hela tiden, om och om igen. Det sägs att hoppet är det sista som överger oss människor, och det är i mitt fall negativt, tyvärr. För jag slutar aldrig hoppas, även om det inte märks på mig. Jag vill egentligen var positiv, men för tillfället har jag inget som ger mig viljan att va positiv. Och ju mer jag tänker, desto mer säker blir jag på, att det är jag som är problemet..
// Evelina

Kommentarer
Postat av: horselover

Ewe kan du bara inte sluta va negativ du e en positiv person

2011-07-23 @ 22:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0