What Are Words.

Sitter här och tänker...Vad ska jag göra,ska jag våga säga nåt till någon vuxen? Eller ska jag låta de vara? Vill inte må så här,men har hållit de inne i ca 4år. Jag orkar snart inte hålla det inne längre,men jag vill ju inte heller såra någon, tex min mamma.Eller tror inte hon skulle bry sig men whatever!  Men kanske bäst och säga till någon vuxen kanske skullle bli bättre,men jag vågar bara inte gör det.
+ Bara för jag dricker ganska ofta,så  betyder det inte att jag är alkholist!
Dricker för att ta bort allt...Allt jag varit med om. Men jag ver inte va jag ska ta mig till..Orkar f-n snart inget mer!

De här inlägget blev mest som ett depp inlägg..Men Whatever!
Nu går jag och lägger mig  gonatt!
Gråter...vet inte vad jag ska göra..Kan någon hjälpa mig?    Ni som redan vet,vad kan jag göra?
// Evelina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0